terça-feira, 21 de junho de 2005

O novo Carod-Rovira

Apesar de ter baixado de 17 a 13 lugares no Parlamento Galego, o BNG vai ter um protagonismo muito maior na política galega e estatal do que nunca antes tivera e sobretodo tem a possibilidade de que Galiza ocupe um lugar mais destacado na política estatal.

Onte mesmo, o jornal vespertino madrileno de distribuiçom gratuita Ahora, afim ao PP, dedicava a portada a umha grande fotografia de Anxo Quintana co manchete "El nuevo Carod-Rovira". Acrescentava, num dos três parágrafos de destaque:
«El PSOE, a pesar de haber perdido las elecciones, gobernará en minoría, al igual que en Cataluña, dependiendo de los caprichos de un partido con ínfulas independentistas que apenas ha logrado el 19,6 por ciento de los votos».
Também onte, no programa de debate "59 segundos" (em que, diga-se de passagem, numha secçom de entrevistas a respeito do resultado das eleições galegas a representantes de vários jornais omitírom qualquer meio galego), dous dos jornalistas convidados ao debate (um do jornal La Razón, outro da estaçom de rádio católica COPE), lançárom contínuos ataques ao BNG, que outro dos convidados, o galego Antón Losada, contestou com ironia dizendo-lhes que deveriam estar mais satisfeitos, já que agora tinham um novo "bicho": Quintana soma-se a Ibarretxe e Carod-Rovira, e poderám entreter-se demonizando nom apenas o tripartito catalám, mas também o bipartito galego.

Zapatero nom vai ser mais refém de Carod-Rovira. Agora será refém de Carod-Rovira e de Anxo Quintana.

2 comentários:

Anónimo disse...

Home... nalgún lugar vin escrito 'Antxo'... é para ir abreviando e dicir vinte cousas nunha soa...

J. Manuel Outeiro disse...

Pois é.

Nom sei se te referes ao mesmo, mas eu vim num dos informativos de Tele 5 sobre a campanha eleitoral a legenda "Antxon Quintana" sobre a imagem do Anxo.