quarta-feira, 26 de setembro de 2007

Perdidos e Achados: A História Humana, por Milo Manara

A rede parece funcionar às vezes como ondas de informaçom, endereços, imagens, webs... que a dada altura concitam um vasto interesse, para depois perder actualidade, que mais tarde, numha próxima vaga, poderiam recuperar.

A essa maresia constante e caótica contribuem, tentando conferir certa ordem, os sítios de compartilhamento de ligações favoritas como del.icio.us, reddit ou o nosso chuza.

Por alguns desses sítios passou a ligaçom dumha imagem que foi depois várias vezes referida, nomeadamente em blogues, durante os últimos dias. Mas o endereço original, http://pics.obra.se/humanity.jpg, já nom funciona mais.

Foi esse endereço o que chegou onte ao meu leitor de feeds. Nom é a primeira vez que recebo informaçom de interesse recente mas logo desaparecida, às vezes por causa da grande procura, que provoca o excesso de tráfego de dados em sítios que tanto nom suportam.

Como me dei ao trabalho de recuperar a imagem e o nome do seu autor, visto que provocara algum interesse, compartilho-a agora aqui no que talvez passe a ser umha secçom de achados e perdidos.

Neste caso tratava-se deste longo desenho do italiano Milo Manara que parece resumir a história humana, com grande presença do sexo e a violência. Clicando na imagem à esquerda surge a longa ilustraçom, que demora algo a carregar.

Também deixo a seguir esta outra disposiçom da mesma imagem.

Sem comentários: